diumenge, 26 de juny del 2011

Madola segons els nens.



L'octubre del 2010 el Museu Deu va exposar obra de Madola , 50 anys de taller, es tractava d'una mostra antològica on, un podia, si no coneixia la seva obra, fer-se una idea de la llarga i fructífera vida artística d'aquesta artista.
No podia ser d'altra manera,  la visita era obligada, els nens de l'Escola Municipal d'Art Apel.les Fenosa hi van anar.
Va ser una visita guiada que el museu oferia per a les escoles i va valer la pena.
A posteriori, els alumnes d'entre 8 i 10 anys, al taller van interpretar l'obra de Madola i els resultats són els que segueixen.










Van adonar-se dels temes que interessaven a l'artista, elements que acostuma a fer servir, els colors, les textures... crec que és molt important que de ben petits  s'acostumin a visitar exposicions i museus,  són observadors i espontanis i vaig adonar-me d'aspectes que abans m'havien passat per alt, gràcies a les reflexions que ells feien i els comentaris que sortien en la conversa. 
Ara aquests treballs junt amb una mostra del treball de tots els alumnes de l'escola, adults i nens estan exposats al Portal del Pardo del Vendrell  fins el 16 de juliol.

El dilluns 27 Madola, que havia vist aquesta entrada, m'escrivia:

Moltes gràcies Camil.la  per enviar-me les fotos dels nens, ja et vaig dir l'altre dia que eran fantàstiques , transmet-los  que estic molt contenta dels seus treballs i que són molt artistes.

Una abraçada i bon estiu.
MADOLA

1 comentari: