dijous, 10 de març del 2011

Ceràmica al plató del programa Singulars



Des del mes de novembre, el plató del programa Singulars emès els dilluns al vespre al Canal 33 està decorat amb ceràmiques meves.
Un dia, deu fer més d'un any va passar per la botiga un senyor que es va presentar com el realitzador del programa, em va dir que sempre que passava mirava l'aparador i li agradava la ceràmica que hi tenia, li vaig donar un catàleg i em va dir que en parlaria amb l'equip.




                               



Pedres treballades


Pedres treballades.



Passat bastant temps vaig rebre un correu del programa dient-me si estava d'acord en cedir temporalment algunes peces per exposar al plató, així que des del mes de novembre cada dilluns veig el programa com si el fessin des de casa.






Les dones de la cadira.






La casa del record i la casa de l'oblid.




Cases cremades

Si  voleu veure el programa i la ceràmica, ja ho sabeu, els dilluns a les 22:30 al 33, convida persones que tracten temes molt interessants.

1 comentari: