dijous, 17 de febrer del 2011

De la finestra estant....ZIGGURAT

...d'avui no passa, se m'ha acumulat massa roba...
des de la finestra, mentre planxava veia "L'alineament"  és una obra que vaig fer a l'any 1991 quan el meu món eren els monuments megalítics, després de l'exposició em va agradar incorporar-lo a l'arquitectura,  el vaig plantar en un carenat amb un fons de teules centenàries i vinyes.

Plovia i els colors dels líquens que amb els anys han policromat les teules eren més brillants que mai.



Quan ja gairebé acabava un sol tímit ho ha daurat  tot lleugerament.



M'ha vingut a la memòria quan ens trobavem la Dolors Escoté, en Jordi Marcet,en Joaquim Milà, el seu germà, el Salvador,el Xavi Millán, la Rosa Vila-Abadal i jo mateixa, en acabar les classes, a l'Escola d'Art feiem xerrades a l'entorn de la nostra activitat, ens vam posar per nom Ziggurat, erem 7 i els ziggurats tenen 7 plantes, vam fer dues exposicions al Portal del Pardo i a la Capella de St Pelegrí, a Vilafranca, "l'alineament" formava part d'aquestes exposicions.

Ens ho passavem bé, va ser molt bonic..





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada