dijous, 17 de febrer de 2011

De la finestra estant....ZIGGURAT

...d'avui no passa, se m'ha acumulat massa roba...
des de la finestra, mentre planxava veia "L'alineament"  és una obra que vaig fer a l'any 1991 quan el meu món eren els monuments megalítics, després de l'exposició em va agradar incorporar-lo a l'arquitectura,  el vaig plantar en un carenat amb un fons de teules centenaries i vinyes.

Plovia i els colors dels líquens que amb els anys han policromat les teules eren més brillants que mai.



Quan ja gairebé acabava un sol tímit ha daurat  tot lleugerament.



M'ha vingut a la memòria quan ens trobavem la Dolors Escoté, en Jordi Marcet,en Joaquim Milà, el seu germà, el Salvador,el Xavi Millán, la Rosa Vila-Abadal i jo mateixa, en acabar les classes, a l'Escola d'Art feiem xerrades a l'entorn de la nostra activitat, ens vam posar per nom Ziggurat, erem 7 i els ziggurats tenen 7 plantes, vam fer dues exposicions al Portal del Pardo i a la Capella de St Pelegrí, a Vilafranca, "l'alineament" formava part d'aquestes exposicions.

Ens ho passavem bé, va ser molt bonic..





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada