dijous, 31 de març del 2011

La Regina i la nena de la pala.

                                           

Ahir, després d'una llarga lluita contra la malaltia, la Regina se'n va anar.
Quan va deixar la seva feina a la llar d'infants, una companya seva em va encarregar que fes una figura que representés la seva vida laboral.
Vaig veure la Regina, alta amb la seva bata,enmig del pati voltada de nens...

La vaig conèixer l'any 1979 quan vaig pujar les escales del "bressol" a la Baixada de St. Miquel per demanar informació, la meva filla havia de començar, ella em va atendre, recordo perfectament aquell moment, després la seva filla i la meva, de la mateixa edat, serien amigues, coincidirien a la llar, a l'escola i a l'institut... la vida ens ha fet coincidir en moltes coses..
Et trobarem a faltar.

Adéu Regina.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada